Thursday, October 29, 2009

Pertemuan Tak Sengaje 26/10/2009.

Awak tgh nunggu pomen me"repair" besika awak, kat Jln Chan Sow Lin. Ate udah dapat sms Wa Uri ngajak makan tengahari ke Wangse Maju. Memandangkan "besika" udah siap setting semue... awak pun pegi le....

Jenuh juge ngayuh besika tgh pekan Kolumpo ni... ye le.. org semue keluo nak makan.. kalau kan jem nyee... libang libu aye. 20 minit dr Jln Chan Sow Lin tibe le di Alpha Angle, Wangsa Maju.... tapi rame org tau Jusco aje.. lantak le memane pun ... behajab ku mentidak... janji sampe.

Aku memole tibe... Kate Wa Uri, Amir Dabok dgn Edi Tuek nak dtg sekali... Best juge, udah lame meno tak jumpe deme ni. Amir aje yg dah selalu jumpe. Wa dgn Edi lepeh abih tengkat 3 semua leboh.

Ini le gambo2 keme... seperti biase gambo aku... tak mandang... hehehhehe..


Gambo Wa Uri yang seronok meno jumpe kengkawan lame... tgk muke nye kome... ini baru real, senyuman ikhlas tak buat2. Tangan Wa ni saje aku snap... nak bg nampak pade kome tgn nye pun udah putih... hai... muke putih tangan putih.... aje sah mike berendam "clorox" ni...

Aku tak tau ngape... tapi bile aku ambik gambo, tgn dia mesti cover muke, hensem meno agaknye!


Edi, ape base udah putih rambut weeehhh...!!!!! Tak ngape tetap macho Edi Tuek kite.

Keme belabun nye sampe pukui 3 ptg sebelum masing2 mintak diri balik ke opih masing2.

1 comment:

  1. kooome pegi mkn haram nk ngajak aku ooo..seronok kl selalu dpt lepak mcm ni bkn senang nk kumpulkan semua blk..dpt ckit2 jadi le lepas dendam....

    ReplyDelete